Verbranding van diesel

Diesel is onderverdeeld in voertuig diesel en speciale diesel.

Diesel diesel is ook bekend als lichte dieselolie/gasolie, voornamelijk uit het katalytisch kraken van diesel breuken, er zijn sommige breuken rechte gerunde diesel. Zoals geschikt cetaangetal, goede lage temperatuur vloeibaarheid en opslag stabiliteit en lage asgehalte.

De belangrijkste indicatoren van diesel zijn: ontvlambaarheid, verdamping, mobiliteit, stabiliteit van Biodiesel en corrosie, enzovoort.

Ontvlambaarheid (brand):

De verbranding van diesel van het niveau van een directe impact op het werk van dieselmotoren. Cetaangetal is een belangrijke indicator voor de ontsteking en de prestaties van de verbranding van diesel in de motor. Het cetaangetal van de dieselbrandstof direct invloed op het verbrandingsproces van de brandstof in de dieselmotor.

Dieselolie heeft een hoge cetaangetal, het dieptepunt van de ontsteking, gebruiksvriendelijke spontaan in de cilinder dieselmotor, de motor werkt soepel. Als het cetaangetal van dieselbrandstof is te laag, brandstof is moeilijk om te branden, zal de Biodiesel produceren abnormale verbranding, verminderen het vermogen van de motor. Maar het cetaangetal van dieselbrandstof moet niet te hoog, als te hoog, diesel kan niet worden volledig gebrand, steeg het brandstofverbruik.

Het cetaangetal van dieselbrandstof is gerelateerd aan de chemische samenstelling. Meer olie olie informatie olie informatietechnologie gelieve aandacht besteden aan de openbare olie-ring. De n-alkane heeft de hoogste cetaangetal, gevolgd door de cycloalkaan, en de polycyclische aromatische koolwaterstoffen heeft het laagste cetaangetal. Biodiesel meestal het cetaangetal van dieselbrandstof in het bereik van 45 worden moet ~ 60.

Speciale diesel is ook bekend als zware dieselolie/gasolie, hoofdzakelijk gebruikt voor vaste dieselgeneratoren, spoorwegen, schepen en andere grote, trage dieselmotor, zware fracties, en zelfs gemengd met een bepaalde hoeveelheid zware olie, Biodiesel dus de zware fracties, is niet van toepassing voor motoren van personenauto's.

Diesel is een mengeling van lichte aardolieproducten en complexe koolwaterstoffen (ongeveer 10 tot en met 22 koolstofatomen). Voor dieselbrandstof. Vooral door de distillatie van ruwe olie, katalytisch kraken, thermisch kraken, hydrocracking, petroleum coking en andere processen geproduceerd door de invoering van diesel breuken; ook kan schalieolie verwerking en kolen vloeibaar systeem. Onderverdeeld in lichte dieselolie/gasolie (kooktraject van ongeveer 180 ~ 370 ℃) en zware diesel (kooktraject van ongeveer 350 ~ 410 ℃) twee categorieën. Op grote schaal gebruikt in grote voertuigen, treinlocomotieven, schepen. De belangrijkste prestaties van diesel is brand- en mobiliteit.

Diesel olie korte inleiding A petroleumether product, voor de compressie ontsteking motor (dwz dieselmotor) brandstof, is een complexe koolwaterstof (koolstofatomen van ongeveer 10 tot 2 een lichte aardolieproducten voor de compressie ontsteking motor (dwz dieselmotor) brandstof, Is een mengsel van complexe koolwaterstoffen (koolstofatomen van ongeveer 10 tot en met 22), Biodiesel voornamelijk door de distillatie van ruwe olie, katalytisch kraken, thermisch kraken, hydrocracking, Biodiesel aardolie coking en andere processen geproduceerd door de invoering van diesel breuken (eventueel verfijnd (Kookpunt bereik van ongeveer 180 ~ 370 ℃) en zware dieselolie/gasolie (kooktraject van ongeveer 350 ~ 410 ℃) twee categorieën. Als de snelle dieselmotor (hoge temperatuur dieselmotor) en high-speed dieselmotor brandstofverbruik (50 ~ 75g / MJ) lager is dan de benzinemotor (75 ~ 100g / MJ), het gebruik van dieselmotoren, het toenemend aantal grote middelen voor levering.

Diesel wordt wijd gebruikt in grote voertuigen, treinlocomotieven, schepen. Van de wereld de groei van de consumptie van de brandstof van diesel is groter dan benzine, in 1985 China's diesel productie en benzine-ratio van ongeveer 1.3. Het belangrijkste ding over de prestatie-eisen voor diesel is brand- en mobiliteit. Kokend bereik en viscositeit tussen de kerosine en smeerolie tussen de LPG-breuken. Een complex mengsel van bestanddelen, kooktraject van 180 ~ 370 ℃ en 350 ~ 410 ℃ twee categorieën. Van ruwe olie, schalie-olie, etc. door strekken of barsten proces. Er zijn afhankelijk van de aard van de ruwe olie, paraffinisch dieselolie/gasolie, cycloalkyl dieselolie/gasolie, nafteenzuur - aromatische koolwaterstof dieselolie/gasolie, enzovoort. Volgens de verschillende dichtheid, de olie en de verwerkte producten, de gebruikelijke kookpunt of Kookpunt bereik de licht, integendeel geworden zware wordt genoemd.