Fysische eigenschappen van dieselolie

Diesel wordt gekenmerkt door een lage spontane verbrandingstemperatuur, zodat de dieselmotor geen bougies nodig heeft, zoals ontstekingsapparaat, het gebruikt perslucht om de luchttemperatuur te verbeteren, zodat de luchttemperatuur de ontstekingstest van dieselbrandstof overschrijdt en vervolgens in diesel wordt gespoten olie, biodiesel diesel spuit en luchtmengsel tegelijkertijd hun eigen verbranding ontbranden. Wat de prestaties betreft, is de binnenlandse traditionele dieselmotor zwaar gelukt, trillingsgeluid en vervuiling van de indruk. Biodiesel, zodat binnenlandse auto's in principe benzinemotoren worden gebruikt, maar in de afgelopen jaren begonnen buitenlandse bekende autodealers een aantal te introduceren van de nieuwste dieseltechnologie naar China, heeft de bias van de mensen sterk verbeterd tegen dieselmotoren, zoals de FAW Volkswagen heeft pas TDI-dieselmotor Bora gelanceerd, zijn milieubescherming, kracht en gladheid zijn niet minderwaardig dan de benzinemotor, Biodiesel, maar heeft ook een unieke dieselmotor met enorm koppel en ultra laag brandstofverbruik. De vooruitzichten op de markt zijn zeer veelbelovend.

De fysieke eigenschappen van diesel kunnen beoordeeld worden door te kijken, te ruiken, te schudden en aan te raken. ① Zie: Diesel is thee geel of bruin, wit en ga zo maar door. Binnen het 3,5 chroma nummer, doorschijnend. ② geur: Er is een speciale dieselsmaak, of vergelijkbaar met dieselgeur, geen zuurgeur en andere scherpe smaak. ③ Shake: Bubble kleine produceren, Biodiesel verdwijnen langzamer dan benzine, goede vloeibaarheid. ④ aanraken: vluchtig langzaam, voelt glad.

Diesel classificatie: nr. 10 diesel, geschikt voor hogesnelheidss dieselmotoren, nr. 0, minimumtemperatuur van 4 graden boven het gebied, -10e is van toepassing op meer dan 5 gebieden, -20e is van toepassing op 5 graden - 14 graden gebied, 35e is van toepassing op 14 graden - 29 gebied, -50e is van toepassing op 29 graden van -44 graden.

Wat zijn de kenmerken van de dieselmotor?

1 Laag brandstofverbruik, goede economie, fout minder dieselmotor en benzinemotor in vergelijking met één van de grootste voordelen, dat wil zeggen dat het brandstofverbruik lager is, vanwege het verlies en de lage compressieverhouding. Diesel motor brandstofverbruik tarief is minder dan 30% van de benzinemotor, Biodiesel de prijs van dieselolie is goedkoper dan benzine, dus economisch goed. De dieselmotor heeft geen storing op het elektrische ontstekingssysteem, maar heeft alleen de storing in het olieschakeling, maar de mechanische onderdelen van het olieschakelstelsel zijn nauwkeuriger, betrouwbaarder en duurzaam. Daarom is de fout van de dieselmotor weinig. (2) De vorming, ontsteking en verbranding van gemengd gas verschillen van de benzinemotor door de hoge viscositeit van dieselolie, slechte verdamping en lage spontane verbrandingstemperatuur. Biodiesel Het is nodig om de brandstofinjectiekastanje en brandstofinjector te gebruiken om te sprayen de dieselmotor in de verbrandingskamer bij het sluiten van compressie en hoge druk. Daarom is de zuigcilinder van de dieselmotor zuivere lucht, brandbaar mengsel direct in de vorming van de verbrandingskamer, en vertrouwt op de gecomprimeerde luchtontsteking met hoge ontvlambare lucht. (3) De uitstootvervuiling van dieselmotoren is klein omdat de dieselmotor in een groot aantal luchtverbranding met hoge temperaturen, CO en HC-productie wordt geïnjecteerd dan de benzinemotor veel minder. Echter, door overmatige lucht en hoge temperatuur omstandigheden gegenereerd nee, meer. De late verbranding van zware lading wordt uitgevoerd onder de conditie van hoge temperatuur en hypoxie, en het is gemakkelijk om roet te produceren.